úterý 17. června 2014

TOO FACED CHOCOLATE BAR PALETTE ~ Recenze

Ahoj všem,

dnes pro Vás mám recenzi paletky od značky TOO FACED. Jedná se o jejich relativní novinku a největší vymazlený miminko dle mého názoru - CHOCOLATE BAR PALETTE. Jak už název navádí, paletka je stilizována do čokolády. Od obalu, po vůni, názvy odstínů a samotných barviček.

Ale pěkně po pořádku.

TOO FACED už v minulosti přišel s Brozery, které voní po čokoládce, Bourjouis měli také bronzer co vypadal a voněl jako tabulka čokoládky. Ale paletku a takhle vymazlenou?? To se jim povedlo....

Vtip je v tom, že je do stínů vmíchan pravý čokoládový pudr. Tudíž když paletku otevřete, první Vás přes nos praští neodolatelný závan čokolády a kakajíčka. Vůně se drží i po nanesení na víčka i při zkoušení pygmentace na ruce - JACKPOT. Nejraději by jsem v paletce celá vyválela...tak krásně voní :-D






Stíny mají krásnou máslovou konzostenci, pygmentace je nádherná a nezaznamenala jsem ani žádné prášení jako například u stínů Urban Decay. Když už ale mluvím o Urban Decay, stíny mi připadají dost podobné. Co si budeme ale nalhávat, ono je těžké přijít na trh s nějakou totální peckou v podobě " nahatých " odstínů, když má Urban Decay má pomalu monopol na trhu v podobě různých " nahatých edicí ". Nicméně, proč by jsem měla 3 Naked paletky 1 + Naked basics, když můžu mít to nejlepší ze všeho narváno v jednom a ještě s bonusem, že voní jako mléčná Milka?
Názvy stínů mají všechny něco společného s čokoládou ( milk chocolate, white chocolate), nebo se sladkostmi  a jinými mňamkami ( marzipan, créme brulée atd).


Co se miale nelíbí je, že názvy stínů nejsou napsány na obalu, jak to mají nahaté sestřičky od UD, ale na plastikovém průhledném papírku. Stejně jak to má Sleek. Když už paletka stojí tolik peněž, tak se trochu mohli kamarádi v TOO FACED hecnout a ty názvy tam nějak napsat :-/.


Paletka obsahuje celkem 16 stínů. Z toho 2 jsou podstatně větší a slouží jako rozjasňovače ( jeden s lehkým třpytem a jeden matný ). Celkem tedy máme 4 matné stíny, 2 rozjasňovače/stíny a 10 třpytivých stínů. Škála je to široká a na běžné použití do práce/školy, nebo na vyřádění se na nějakou párty,koncert značka ideál. Stíny jsou ale v rámci možností na nějaké neutrální straně a nějaké neonové barvičky a jinačí punk tak nehledejte.









Stíny jsou na ruce ukázané od levé strany paletky po sloupečkách směrem dolů. Začala jsem stínem Gilded Ganchad.Všechny barvy jsou krásně syté a stíny byly na ruku naneseny pouze 1x - trochu jsem je rozmazaja a zjemnila, aby jsem neměla na ruce jen šmouhy. Na ruku jsem nepoužila jako podklad žádný makeup, nebo primer. Docela dobrý, ne?

Součástí balení ja malý plánek, kde je ukázáno, jak lze se jednotlivými stíny pracovat a jakých looků docílit. Vždy je tam doporučený look pro barvy očí, takže si na své příjdou všechny slečny. 

Palteku by jsem doporučila jak začátečníkům, kde budou mít vše co na začátek potřebují pěkně pohromadě + návod jako bonus, tak i pokročilejším a náročnějším "fajnšmejkrům" a sběratelům kosmetiky.

Za mě hlásím JO!!!

Pac a pusu

V.

2 komentáře: